06 maj 2013

Tänk om jag skulle ...

börja blogga här igen?
Eller ska jag starta en helt ny blogg? Det är flera år sedan sist. Jag har mest hängt på Pinterest de senaste åren. Där heter jag Lisen B. Den här bilden har jag publicerat tidigare men den får hänga med igen - den väcker en sommarlängtan hos mig. En längtan om att bo på pensionat med knarriga golv och pelargoner i fönstren. Om vinden i skira gardiner. Om att vakna till solens strålar på fönsterkarmen. Det är Magdalena Björnsdotter som plåtat och jag som stylat.

2 kommentarer:

ps3 jailbreak sa...

I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

ps3 jailbreak sa...

This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic that has been written about for years. Great stuff, just great!