02 oktober 2007

Fin lampa...



En riktig godbit tycker jag att den är lampan är. Dels passar den i en lantlig miljö, men även i en marin och till och med i en mer "industriell" miljö. Jag tycker om skärmen i metall som gör att ljuset bara riktas neråt. Ramar in ett bord på ett trivsamt sätt. Bilden hittade jag hos Villa Prestige.
Sista tiden är det flera favoritbloggar som skriver om en brist på inspiration eller ett behov av lite paus... Jag känner en ovanligt stark hösttrötthet i år och den påverkar så klart hela situationen i ens liv - det som "måste" göras går först och om tid och ork räcker till så bloggar jag mer än gärna. Så det avser jag absolut att fortsätta med :-)
Jag kikar så ofta jag hinner in till mina favvo-bloggar också - även om jag inte alltid skriver kommentarer...
I like this lamp and the fact that it works in both country style, east coast style and in a more industrial style. Found the photo at Villa Prestige.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisen...jag har börjat skriva igen och även Pethra...

LISEN sa...

Vad roligt!!! Tack för info. Jag får ändra lite i texten, alltså :-)

Lella sa...

Hur snygg som helst! En sån vill vi ha...
;o)

Anonym sa...

Hej där! Jag kunde inte hålla mig ifrån bloggen, det är ju så kul! Lampan är kanonsnygg, jag hållermed om att den passar in i flera typer av miljöer. Allt gott!

Signes Vind sa...

Snygg lampa - ska ut i morgon och leta efter något liknande till köket - hoppas jag hittar någon lika snygg som den du har på bloggen idag!