26 september 2007

Tofflor anbefalles?

Otroligt läckert golv tycker jag att det är på den här bilden från La Redoute. Färgen är ljuvlig och så väldigt fin ihop med de blå detaljerna. Ni som hängt länge här vet att jag har ett golv på landet att måla. Och kanske är det den här färgen jag väntat på? Lera, nougat, kaki..?
Snygg till de flesta andra färger jag tycker om, hur som helst...

Love the painted floor and the colour of it. Looks good together with the details in blue. Might be this colour I waited for regarding the floor in our summerhouse. Clay, nougat, kaki... how would you descibe it and what do you think of it as a floorcolour? Willl be great with my other favorite colours anyhow.

Photo: La Redoute

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den här färgen älskar jag - franskt brun, så vacker till vitt, till svart, till mörkbrunt och mina älskade pastelliga turkosa och limegröna färger. Letar nu som en galning efter inspirationsbilder till detta. Vi har blivit med ett rött torp i södra östergötland - äntligen
/anncha

LISEN sa...

Dte var ett bra namn - franskt brun. Och vad ROLIGT med ert torp!! Det finns ju mängder av lantliga bloggar där du bör hitta inspiration. Kram/L

Lella sa...

Jättefin bild! Blev kär i det småblommiga påslakanet. Ska beställa några saker på La Redoute så det kanske också inhandlas.
Kram kram

claudia sa...

I just love this image.
Whenever I'm reading your blog I always find sept. 26th to take a look at it. I don't know why? Bizarre. Have anice day :)

LISEN sa...

Claudia: Interesting! Thanks for telling. Maybe because it is such an relaxing photo??