20 april 2007

Inte än, men ganska snart...

Hittade korgen med plats för 6 flaskor hos Creme. Tycker bilden är fin och så härligt somrig... Sommaren kommer. Hur overkligt det än verkar just idag där jag bor - regnigt, blåsigt, kallt. I natt har jag hört regnet smattra mot fönstren. Och regn nattetid gör mig inget - det är så friskt att komma ut på morgonen. Men jag hoppas solen tittar fram både i dag och heeeela helgen...

Det går fort nu... Maj brukar ju vara en sån där månad som bara flyger fram - många har fullt upp med uppvisningar, avslutningar, picknickar, återträffar, kalas, jobbaktiviteter...Och sen. Sen kommer juni. En av mina allra största favoritmånader.

Tillägg 08.49. Lovade återkomma med länktåget. Men sen dess har det dykt upp information som gör att jag tvekar. Att det är någon form av olagligt pyramidlänkande. Kika därför hellre på de bloggar jag har med här till höger!

Sedan är det en annan sak som förbryllar - jag får inte längre kopior av era kommentarer i min mailbox. Det gör det svårt att upptäcka nya kommentarer till äldre inlägg. Jag vet inte vad detta beror på, för jag har inte ändrat något i inställningarna. Kanske betraktar mailservern plötsligt kommentarerna som spam? Nån som känner igen detta fenomen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan nog vara så att mejlen härifrån har kommit att betraktas som spam. Kontakta ditt webbhotell (antar att mejlen kommer till företagsadressen?) och be att de kollar. De brukar kunna se åtminstone någon vecka tillbaka vilka mejl som har stoppats.
Be att de sätter mejl härifrån på "white list". (Ibland är det spamfiltret hos deras leverantör som sätter käppar i hjulen, då kan de ha svårt att påverka. Men ligg på!)
Förresten kan du ofta komma åt inställningarna för spamfilter själv, via "kontrollpanelen" för din domän/webbsida.
Jag slår en signal:-)

LISEN sa...

Eva: Tack för tipsen!!

Anonym sa...

Ja, det verkligen flyger fram mot sommaren nu! :)

Trevlig kvälL!

JULIEK sa...

Ja vet du, den korgen har jag nyss kjøpt, og den er såååå fin. Veldig bra kvalitet virker det som. Jag skal bruke den i trædgården och på utflykter. Blir så glad av slike korger. Kjøpte idag skøna hem. Måtte ju lese din artikkel. Den var ju veldig bra. Roligt at du var med der. Ha en fin helg : )

LISEN sa...

art[e]fact: Tack och detsamma till dig!

Julie: Åh, lyllo dig! Den är ju så fin :-) Vad roligt att du tyckte om artikeln.

Signes Vind sa...

Har hittills helt missat Creme - så farligt mysigt ställe!! Helt i min stil o korgen var ju så fin - vill ha!!!
Trevlig lördagskväll/Lotta

LISEN sa...

Signe: Ja, jag skulle också gärna ha en sån korg. Gillar den verkligen. Ha det gott du med :-)