09 april 2007

Underbara glas...

Minns ni stövlarna i alla möjliga färger som jag bloggade om tidigare i år? Nu är det dags att välja bland dessa glas i vackra färger...Vilken är din favvo? Min är nr 4 i övre raden - petroleum. Bilden hittade jag hos Refound - en väldigt inspirerande sajt med massor av fina saker och fina bilder. Jag minns att någon av er andra bloggat om denna sajt, men jag minns inte vem det var tyvärr... Men sajten blev snabbt lagd till mina favoriter - så tack till dig!

Sitter och ser solen sänka sig denna Annandag Påsk. Kylig men vacker dag. Vaknade till ett snötäckt vinterlandskap vilket inte var precis det jag längtade efter. Vi har haft en mysig helg fylld av avkoppling, trevliga gäster, god mat, små utflykter, läsning, filmer, skogspromenader och en massa godis...

Bild från Refound.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min favvo är nr 5 längst ner.

Anonym sa...

Vilka toppenglas helt i min smak!

Anonym sa...

Håller med dig om att nr.4 på övre raden är jättefin, men mest av allt gillar jag nog nr.3 på nedre raden.

Lella sa...

Jättefina glas som känns somriga!
Min favorit är.....hm...nr.2 på övre raden.