11 maj 2007

En blomma till er alla...



Det är fredag. Det är helg... Solen skiner. Hunden sover förnöjt. Maken är snart hemma efter några dygn på vift i jobbet och jag har haft en bra jobbvecka. Kan det bli bättre? Ja, uppenbarligen! Eftersom det är så roligt att komma in här och upptäcka en massa nytillkomna besökare som skriver peppande kommentarer. Tack! Och OK - en bad hair day har jag haft idag. Men det bjussar jag på, för vad är väl det att sörja över när allt annat är så positivt?


Hoppas ni alla får en toppenhelg!! Hos oss blir det myslördag, aktiv söndag med hundkurs i tävlingslydnad och sedan dags att börja packa... för på måndag bär det av till...!!! Berättar mer snart, snart.


Kramis/L

Foto: Janne Peters

5 kommentarer:

Lime sa...

Vilken superfin bild!! Ljuset mmmm! Tänkte bara önska trevlig helg! Jag ska också börja packa - imorrnbitti åker vi till Samos en vecka :-)

Anonym sa...

Underbar bild! Trevlig helg! Kram kram :)

Lella sa...

Jättefin bild! Mys på :o)
Tjing

Anonym sa...

Vad spännande det låter! Jag är hur nyfiken som helst :-)!

Anonym sa...

Aah, nu blir jag jättenyfiken!! :) Men ha en kanonhelg du med!