17 december 2006

Lucka 17...

Ännu en stämningsbild från danskt företag... Denna gång från Green Gate som har mååånga fina saker. En sån här vore en perfekt julgåva till min goda vän G!
Hoppas ni alla har en skön tredje advent. Maken har åkt på flunsa, så det blev inget av att åka på glöggkalas. Synd! För hos M är de såå mysiga! Nu proppar jag i mig vitaminer och annat stärkande och hoppas intensivt att inte åka på samma sak lagom till jul. Det vore urtrist.
Äntligen lite minusgrader häromkring. Härligt att få andas in lite kall luft i lungorna när jag varit ute med vovven. Och inte drar hon in ett kilo lera heller :-) Sol och minus 2 C - helt perfekt!!
Bild: Green Gate

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar alla de shoppar du visar på din fina blogg :)

Anonym sa...

Slöar i soffan och tittar på alla underbara bilder - och tänker att nästa år så...har jag nog ork.
Du är fenomenal på att hitta de där otroligt fina stämningsbilderna!
Snart ledigt och då ska jag tänka på all inspiration du bjuder på!
G

Linnea sa...

*suck* Åh, jag önskar mig också ett par minusgrader, kan du inte skicka några häråt Växjö? ;)

LISEN sa...

Roomservice: Vad rligt att du trivs här!!

G: Tack! Hoppas du får en riktigt skön ledighet!

Linnea: Hmmm...klurigt det där. Idag är det minus 5 här...och alldeles frostigt = väldigt vackert. Hoppas det rör sig till dina trakter.