08 december 2006

Lucka 8 - och det är fredag!!

Den här vackra kronan hittade jag på Nordhjems underbara sajt. Superfint med de små blockljusen. Och superfint dekorerad. Ger i alla fall mig en massa inspiration. Jag har tack vare besök i butiker äntligen fått lite lust att julpynta trots att det var närmast vårlikt väder här igår - sol, ljumma vindar och gummistövlar på hundpromenaden... den 7 december!! Det var nästan så jag började kolla efter vårtecken...Knasigt.

Ha en skön fredag!!

Bild från Nordhjem.dk

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt krona! Måste försöka knopa ihop nåt liknande...för en sån vill jag ha!;)

Mia sa...

Nydelig - så sart og vakkert! Skulle gjerne hatt en slik en...

an angel at my table sa...

Den var jättefin. Har precis köpt något liknande men för vanliga ljus hos sirlig.