22 december 2006

Lucka 22. Julkulor!



Igår fick jag för mig att jag inte hade koll på var vi lagt våra julgransdekorationer efter förra julen... En släng av allmän julstress för tänk vad jobbigt det skulle vara om det hade stämt... I alla fall för mig. Jag har år från år samlat på mig och fått ihop en viss stil av älskade saker och det är en glädje att klä granen med omsorg. Det hade med andra ord inte känts ok att ut och panikshoppa färdiga set med kulor, och något annat hade tiden inte räckt till för... (Även om det finns en hel del vackra sådana.)

Men jodå, de låg ju där i den gamla vanliga kartongen på sin gamla vanliga plats precis som de skulle... och bara väntade på att bli uppmärksammade!! Denna bild får illustrera ämnet julgransdekor. Från House Doctor.

Foto från House Doctor

Inga kommentarer: