11 februari 2007

Helgmorgnar...


...är radiomorgnar hos oss. Helst Morgonpasset i P3 med Malin och Patti. Musik i min smak, skönt prat och intressanta vinklingar. Lättsmält och perfekt accompangemang till frukosten. Lycklig är jag de fredagar jag lyckas lyssna när de helt enastående trubadurerna Gustav och Kristofer får ringa upp och "väcka" någon med sitt fantastiska sound. De gör det så vackert att jag får en klump i halsen och nästan börjar gråta varje gång... Lyssna själv på sajten...Klurar vilken låt jag helst skulle bli väckt av om de skulle ringa upp mig...
Jag känner mig redan bättre förresten!! Lemsip är en höjdare. Har kvar lite snuva och lite kli i halsen, men den där krypande flunsavärken i kroppen är borta så jag hoppas på det bästa.
En skön söndag önskar jag er alla.
Bilden kommer från arla.se

Inga kommentarer: