27 augusti 2008

Lite sensommar, eller är det höst...?

Lite bedagad skönhet tycker jag den här bilden signalerar... Lite sensommarkänsla på något sätt. precis som det känns så här års. Fast igår morse var det bara 7 grader när vi tog morgonpromenaden...burr. Idag plötsligt dubbelt så varmt... Än hänger delar av sommargarderoben med men snart blir det till att damma av lite andra kläder och hoppas de ska passa...

Vi var förresten och såg Mamma Mia på Globen i helgen... SÅÅ KUL! Jag är inget musikalfreak, tycker det är en lite märklig genre, men uj så lyckad denna föreställning var! Musiken är ju super, men det är liksom inget nytt. Helheten, storyn, artisterna, dansnumren, ljuset, kläderna... jag satt facinerad. Nu återstår att se filmen... Många som brukar tycka som jag gillar den så jag har stort hopp :-) Riktigt roligt att scenografin lär vara fylld av ljuvliga Josef Frank-tyger!!

Last days of summer here I guess, pretty chilly yesterday morning when we walked the dog. Better today. We saw the Mamma Mia musical the other day and REALLY liked it. Long to go and see the movie now.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vacker foto.
Trevlig helg, kram Sandra