27 oktober 2008

Det är höst så klart...


...som svar på frågan i förra inlägget - höst, såklart. Men det är ju inte så konstigt med tanke på min lååååånga bloggpaus. Tiden har bara inte räckt till, och inspirationen tröt dessutom. TACK till alla trogna besökare som tittat in i alla fall.

Jag hittade en bild och ett recept på en cookie cake som jag blev inspirerad av och hoppas det är lika gott som det verkar... Inte har jag hunnit baka på länge heller, men kanske, kanske till helgen...? Plåtad av duktige Lars Paulsson. Hittat hos Allt om mat.

6 kommentarer:

Soul Pretty sa...

looks delicious

Anonym sa...

Så mumsigt! Kul att du är tillbaka. grannen A.

LISEN sa...

Soul pretty: It does!!

A: Kanske en sån när vi tar en fika en dag...

shill sa...

scrumptious!!!i bet it melts in your mouth :)

Anonym sa...

Mums, det ser väldigt gott ut. Önskar dig en trevlig helg.

/A-C på Solåkrabloggen

ps. jag har utmanat dig. Anta gärna utmaningen om du har tid och lust. Mer info finns på min blogg

JULIEK sa...

Heia. Lenge siden du har vært her inne. Går det fint med deg?