30 januari 2007

Såå vackert.

Den här bilden får mig att längta efter våren. Men samtidigt njuter jag av den fantastiska vintern som till slut kom. Helt underbart är det att ge sig ut med vovven och andas in den friska luften och tanka energi. Nu börjar ljuset så smått komma tillbaka och kombinationen - snö och sol ute, krispiga blommor och lite vårkänsla inne är ljuvlig tycker jag...Vaserna i opalglas (och bilden) hittade jag hos Isabella Smith. Det blir till att köpa med sig lite blommor hem ikväll :-)

Tjingeling/L




6 kommentarer:

JULIEK sa...

he he jag har det likadan. Jag lengtar etter våren, men samtidig tycker jag det er underbart med vinteren, snøen og litt kulde. Jag tror det er bra at man tycker om alla årstider, da blir det litt lettere å leve : )

LISEN sa...

Jag håller helt med dig och jag tycker också om alla årstider...bara de får vara som det är "tänkt"... ;-) Ha det gott.

Anonym sa...

Ja verkligen!! Kan de inte vara som det är tänkt.. för nu kom ju vårkänslorna samtidigt som snön!! Kram!!
blandblommoroblad

Anonym sa...

Här i Kalix är det idag -20 grader och fullt med snö, men det blir ljusare och ljusare för varje dag, känns det som, och det märks att alla är piggare och gladare.

LISEN sa...

Anna: Precis!!

Lisa: Huga...det låter kallt. Men säkert är det vackert. Här är det ca +1 grad och himlen är magiskt djupblå - sådär åskblått. Kanske nederbörd på g?

Johanna sa...

Åh vilken härligt vårig bild! =)