18 januari 2007

Snygg tapet.

JAG BLIR ALLDELES snurrig när jag kollar in utbudet av tapeter. För det finns ju såå många fina. Bland annat är det här en favvo. Kommer från duktiga, stilsäkra Neisha Crosland.

Var för jobbets räkning på ikea igår. Det är alltid lika inspirerande. Men varför blir jag så trött där inne? Jag var visserligen dum och unnade mig inte att sitta ner för lunch eller fika utan det fick bli en korv utanför kassan när magen kurrade högt. Roligt nog träffade jag en gammal kompis som stod i kassan intill så vi fick en liten pratstund över varsin korv. Om jag hittade det jag var ute efter? Nja, ett och annat blev det men inte allt. Som vanligt ;-)

Imorgon drar jag på Formex. Snacka om att det är inspirerande...Och tröttande. Men i morgon är det ju i alla fall fredag!! Veckans bästa ;-) Återkommer med lite rapport därifrån.

Ha det gott/L

Uppdaterat 10.54: Agentur i Sverige för Neisha Crosland är Frank&Cordinata. De kan upplysa om återförsäljare. Hennes produkter har jag även hittat hos t ex. Tapetorama och Björklund&Wingquist. Just den här heter Hawthorn WD0HAW-02. Lycka till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken vacker tapet! Var får man tag i den?

LISEN sa...

Josefine: Har just uppdaterat inlägget med några länkar som jag hoppas hjälper dig hitta tapeten.

Anonym sa...

Lisen, tusen tack för den fina presenten. Burken den kom i var så fin i sig. Kanske är det originalförpackningen?

Ser på ditt visitkort att du har en profession som kanske kan leda till ett samarbete i framtiden...
Ha det gott!

/Ulrika

JULIEK sa...

Ja det er veldig mange flotte tapeter at få tag på nu for tiden. Hadde inte fått til å velje om jag skulle ha någon.