31 januari 2007

Planerar mysdag...


På måndag har jag lyxen att vara med min guddotter L (snart 4 år) heeela dagen! Jag (som är egen företagare) har tagit ledigt och L kan inte vara på dagis som har stängt den dagen. Gissa om vi ska mysa!! Vi kommer vara hemma hos henne och jag tror det blir en bakande, pysslande, pulkaåkande och sagoläsande dag. Kanske sätter vi några frön...? Kanske ritar och målar vi? Undrar vem av oss som är tröttast framåt kvällen...

Hmm...det får bli en sväng till Panduro för lite inspiration...Kom gärna med tips :-)
Bilden kommer från ännu en kokbok som jag tycker verkar mysig. Så här skriver Adlibris om boken: Inspired by the excitement and simplicity of childhood, Tessa has brought together recipes based around colourful, pure fresh ingredients.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh vilken härlig kokbok!

Så du ska oxå på spa ikväll =)
Trevligt! Ha det så jättemysigt!
Vi ska på tre olika "sittningar"..
Kramar//Z

Anonym sa...

Vilken fin bok eller iallafall framsidan!:) Jaha ja mysdag på gång!! DU är den som kommer att somna ovaggad!!:)) Tips?! Kommer inte riktigt ihåg vad som föll 4 åringar i smaken:/ Men det verkar ändå som du har det hela under kontroll!!:) Tjing!!
blandblommoroblad

Anonym sa...

Vad mysigt det låter!
Hmm..kommer inte på några tips nu, men jag vet att Panduro har en ny vårkatalog..hoppas du hittar någon kul inspiration i den!
/anna.a:)
PS: Jätte fin kokbok..nästan precis såna skor hade jag när jag var liten!

LISEN sa...

Zassi: Vi had en toppenkväll. Först spa och sedan supergod middag. Härligt! Hoppas du också hade det mysigt.

Anna: Jo, jag misstänker att det är jag som kommer vara tröttast ;-)

Anna.a.: Proplemet blir att välja. Jag kan bli helt handafllen inne på Panduro - det finns ju såå mycket att välja på. Men jag har några idéer...

Visst är det en söt bild?